Sunday 25 January 2015

Syukur

Curi masa sikit curi masa sikit haha
esok exam.. Dermatology.

Mmm sebenarnya dah lama nak pos cerita ini, tapi tersangkut-sangkut pula usaha nak buka site ini.
So, after days...barulah dapat buka. Plus, I would like to make up for the post before this post. I would say the last post is #postmimibuatteruk

Haha.. It's all in my head. 

Ok meh kita bagi cerita best plak.

Macam ini, minggu terakhir kitorang untuk sem yang ke sembilan hari itu, kitorg kena pergi ambil zachot (sistem Rusia). Aku tolong ambilkan untuk satu subjek ini memandangkan aku free lah juga. After ups and downs.. aku tak dapat pun nak jadi hero untuk classmate aku huhu..

Lepas kegagalan itu, aku terus pergi kelas Ruski. Masa sampai itu, Jiha hulur blinni and Syahrin hulur pisang! They knew I were hungry and tak sempat lunch..hwarghhh terharunya. Tak kisah la bagi apa pun. The thought is all matter. Sweet gila..huhu hilang terus wey penat aku. Even masa aku pergi ambil zachot tu pun, diorang ada mesej tanya aku dah sampai ke, ok ke tak, itu ke ini ke.. oo by the way, Adam yang senyap2 tu pun dok risau kat aku. rupa-rupanya dia bawak chocolate utk aku, tapi dia kata dia dah termakan ahaha xpela adam..it's okay. 

Sekali-sekala dpt rasa org syg kita, caring pasal kita. haha.. Seronoknya saya. hihi ok bye. esok exam. Pray for me. 

No comments: