Wednesday 6 June 2012

MASA

Masa..terlalu banyak perkara yang boleh kita ulas daripada perkataan ini..salah satu surah dalam al-Quran pun ada menghuraikan tentang masa..Surah Al-Asr.

Sekarang Mi tengah pulun untuk peperiksaan physiology dan biochemistry. Disebabkan dua sem ini, berapa kali sangat saja Mi pulun, Alhamdulillah kali ini berkesempatan untuk pulun lebih awal. Bak kata seorang senior ini, "awal lagi ini, sprint je, nnt dah lambat-lambat boleh marathon, tenang sikit" haha.

Berbicara tentang masa ini, tak lupa juga yang selepas peperiksaan, ada ganjaran terindah untuk kami semua. Jang!!! Balik Malaysia!

Mmm lagi apa yang Mi boleh fikirkan tentang masa sekarang ialah masa berlalu dengan sangat pantas sampaikan Mi kadang-kadang masih ingatkan ibu dan ayah Mi masih 30-an :) Betul kata seorang senior lagi, bila dah duduk kat luar negar ini, jauh dari oarents, kita tidak perasan pun mereka makin berumur. :(

Masa...mmm jangan buang masa! tahun kedua dekat Rusia dah sampai ke penghujung! Tak boleh dah nak buang-buang masa sangat. huhu.

Lagi satu, pejam celik pejam celik dah Mi dah nak masuk tahun ketiga. Yeay! Ibu pun terkejut aritu bila tersedar yang Mi dah nak masuk tahun ketiga!

OK, sebagai penutup untuk post hari ini, doakan semua berjalan lancar untuk Mi ek, dari soal peperiksaan sampai lah balik Malaysia. <3

syamimiazari_miroshi

No comments: