Tuesday 3 April 2012

Dia Cantik

WAH! Mi harap sangat tak ada budak Volgo yg bce pos ini. Kalau ada..senyap2 je taw..shhhh ^_^

Jelesnya tengok kawan-kawan yang cantik-cantik itu! Yelah! Hidup inikan sekali jek. Untunglah diorang sama umur dengan Mi tapi diorang dpt jalani hidup sebagai orang yang cantik cun hot!

Hey normal apa kalau Mi rasa mcm ini. NO OFFENSE please. This is my kingdom, so tak salahkan kalau Mi nak share apa yang Mi rasa.

Mmm, ada seorang model antarabangsa ini pernah kata, orang yang rajin sahaja boleh jadi cantik, Mi rasa betul gak, kalau kita jaga makan, taklah kita gemuk, kalau kita tidur cukup jam, tak lebih tak kurang, tak adalah eye bag, kalau kita rajin letak lotion or BB cream or other cream, eloklah kulit kita, kalau kita rela telan jamu-jamu itu, cantik and sihat lah kita. Kan kan kan...so orang-orang yang cantik ini memang layk dipuji pun! Kalau Mi nak mention kawan2 Mi yang cantik kt sini..ramai kot! Korang stalk lah sendiri...kuikui

Betullah semua ciptaan Allah itu cantik, tapi kenalah pandai-pandai jaga, dan memang betul pun ada org yg dapat lebihkan..kan kan kan??? Kalau kalian ada pendapat...komen ek kat bawah ini.

syamimiazari_miroshi

3 comments:

Hans said...

Mimi pun comel bha.

syamimi azari said...

pipi besar bha! @_@

Hans said...

itulah yg comel kan ;)